Kireçlenme, kemiklerin ucunda arazi kayran kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Giderek kötü durumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içre birikmeye mirlayabilir. Bu tavır vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıbayanr. 40 yaşın üstündeki bireylerde daha fazla görülür. üste kırıcı abra üstlenmek kabilinden kavi fiziki hareketlerde bulunan insanlarda, daha fazla rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da anayasa nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, sorumluluk, bel ve mirinç eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı tasarrufı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Ferah iyi sutaş tüketin. Kez, eklemlere payanda sağlamlar. Bu yüzden her sıra en az 8 boduç sutaş kucakmek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde benzin, kefir, katık kabilinden yüce kalsiyumlu besinler bile, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Zerzevat ve yemiş tüketin. Kemik sağlamlığı kucakin, vitamin ve minerallerin stabil bir şekilde allıkınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri yüce olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvansal proteinlerin fazla gelgelı sonucunda idrarla beraberinde kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlamlığını sahiplenmek kucakin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun namına fasulye, mercimek, bezelye kabilinden protein itibarıyla gönç bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 itibarıyla gönç olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabilinden balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını pozitif yönde etkiler. Yeşil çay kucakin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik evetğu kucakin, kemiklere payanda evet. üste kireçlenmeden kaynaklanan balkılara ve şişlemkinliğe bile âlâ gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak kucakin yemeniz gerekenler; Yapılan çatlakştırmalara bakarak yemiş ve göverti itibarıyla gönç beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin aktif birlikteşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak kabilinden sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir


Categorised in: Uncategorized

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.